Faurind zambete, redau oamenilor bucuria de a zambi

20150531_165404Faurind zambete, redau oamenilor bucuria de a zambi, de a fi fericiti.

Mi-am dorit sa fiu doctor de cand ma stiu.

S-a intamplat sa fiu dentist si a fost mai bine, pentru ca ma regasesc in aceasta profesie legata de faurirea zambetelor si implicit de daruirea bucuriei de a zambi.
Pentru mine, cea mai mare satisfactie profesionala este sa vad oamenii zambind fericiti si admirandu-si  dintii in oglinda dupa ce tocmai s-au dat jos de pe scaunul  meu stomatologic.
Au fost multe astfel de cazuri…
Si totusi, provocarea cea mai mare a fost tatal meu, atat prin complexitatea si amploarea lucrarii cat si prin implicarea emotionala, caci lucrezi mult mai greu la persoanele de care esti legat afectiv si emotional.
Am dat jos lucrarile vechi de peste 20 de ani, am scos dintii irecuperabili si am tratat cu atentie ce am mai putut recupera, atenta la fiecare grimasa si strangere de pleoape, simtindu-i fiecare tresarire si spaima.
In final am reusit o reabilitare orala completa, fixa, care include si patru implanturi dentare, integrate minunat la cei 75 de ani ai tatalui meu.
Acum zambeste fericit si este mandru de investitia facuta in copii, toti cu diplome universitare, spunand ca are de gand sa traiasca 100 de ani.
Iar eu ma bucur ca am trecut cu brio si acest examen de viata.

20160511_14534120160511_145410

 

 

2 comentarii la “Faurind zambete, redau oamenilor bucuria de a zambi

Lasă un răspuns

