Guest post – Cu zambete sincere!

image

Cand intampini cu un zambet ziua ce incepe, lucruri minunate urmeaza sa te astepte…

IULIAN ȘERBAN

1. Ieri am vazut un om fericit! Am zambit… fericirea arata altfel decat mi-o imaginam eu…

Traim intr-o lume a vitezei, oamenii uita sa se bucure de prezent si se grabesc spre viitor. Isi fac griji inutile pentru lucruri care probabil nu o sa se intample niciodata.

Acum ceva vreme m-am angajat intr-un domeniu mai select, unde oamenii trebuie sa fie eleganti, sobrii, sa impuna respect. Intr-adevar echipa din care fac eu parte este formata din oameni tineri care rad mai des, insa majoritatea oamenilor de aici zambesc rar sau fortat.

Si va spuneam totusi ca am vazut fericirea intr-o altfel de forma decat cea pe care mi-o imaginam eu. In mintea mea de corporatista care niciodata nu are suficient timp sa se aranjeze, fericirea inseamna tinerete, siguranta, incredere, frumusete, suplete, sarm, moda, iubire, relatii implinite.Live-now-1024x1024

Totusi fericirea o vedeam de multa vreme la o colega de-a mea care nu…

Vezi articol original 833 de cuvinte mai mult

2 comentarii la “Guest post – Cu zambete sincere!

  1. Pingback: TAG – The Versatile Blogger Awards | Behind the mirror

Lasă un răspuns

