Ce ne ascund guvernele: BOLILE DE INIMĂ SUNT FORME DE SCORBUT CRONIC. SE VINDECĂ CU VITAMINA C! | Jurnal paranormal

image

http://jurnalparanormal.ro/content/ce-ne-ascund-guvernele-bolile-de-inim%C4%83-sunt-forme-de-scorbut-cronic-se-vindec%C4%83-cu-vitamina-c

4 comentarii la “Ce ne ascund guvernele: BOLILE DE INIMĂ SUNT FORME DE SCORBUT CRONIC. SE VINDECĂ CU VITAMINA C! | Jurnal paranormal

  1. Pingback: EXTREM DE INTERESANT ! | dana1967

  2. Pentru doctorii cu simţul umorului…

    Moartea naturală survine când mori singur,
    fără ajutorul unui medic.
    Mark Twain (1835-1910)*

    Din toată suflarea omenească, medicii sunt cei mai fericiţi;
    lumea le trâmbiţează izbânzile, pământul le acoperă greşelile.
    Francis Quarles (1592-1644)*

    Singura diferenţă dintre medici şi avocaţi este că
    avocaţii doar te jefuiesc, pe când medicii
    te jefuiesc şi te mai şi omoară.
    A. P. Cehov (1860-1904)*

    Când medicii din Los Angeles au intrat în grevă în 1976,
    rata mortalităţii din oraş a scăzut cu 18%.
    Ross Bergman*

    Vai de medicul care nu poate prescrie un tratament
    costisitor unui pacient bogat.
    Sydney Tremayne*

    Cum se face că poţi să descifrezi întotdeauna nota
    de plată a medicului, dar niciodată reţeta?
    Finley Peter Dunne (1867-1936)*

    Caria e acel mic orificiu dintr-o măsea a copilului
    tău pentru a cărei umplere e nevoie de foarte mulţi dolari.
    Bill Dodds*

    Leacul sigur pentru o durere de măsea
    e să gâdili copita unui măgar.
    Ken Alstad*
    – Norton Plasset*

    Natura vindecă, iar medicul încasează onorariul.
    Benjamin Franklin (1706-1790)*

    – Alo, Poliţia, am călcat un curcan pe şosea, ce să fac?
    – Jumuliţi-l şi puneţi-l la cuptor la 180 de grade pentru
    o oră! îi răspunde, în zeflemea, poliţistul.
    – Bine, da’ cu motocicleta lui ce fac?!


    – Hei, doctore, nu măseaua aia trebuia extrasă.
    – Lasă că ajungem noi şi la aia stricată!

    Stomatologul se adresează către pacient:
    – Vaaaaai, dle, cred că am greşit şi
    v-am scos dintele ăla sănătos!!!
    Asta e, va trebui să îl scoatem
    şi pe ăla bolnav acum.
    Pacientul:
    – N-are nimic, dle doctor, bine că nu sunteţi oftalmolog!

    – Doctore, nevasta mă înşeală pe rupte şi totuşi nu
    îmi apar nici un fel de coarne. Uitaţi-vă şi
    dumneavoastră, neted ca-n palmă.
    – Nu vă faceţi probleme, chestia cu coarnele e numai
    o vorbă din popor, nu există cu adevărat.
    – Uf, mi-aţi luat o piatră de pe inimă,
    credeam că am lipsă de calciu.

    Un cioban vine la doctor:
    – Domnule doctor, te rog să-mi dai un certificat
    în care să se arate că sunt bolnav de SIDA!
    – Păi, nu merge aşa, trebuie să faceţi analize.
    – Care analize, domnule doctor?
    Dă-mi pur şi simplu un certificat!
    – Şi la ce-ţi va folosi?
    – În primul rând eu voi fi primul din sat cu SIDA.
    În al doilea rând, când voi fi cu oile la munte
    nimeni nu va veni la nevastă-mea.
    Şi în al treilea – vreau să văd
    faţa celor care deja au fost la ea!

    În toiul nopţii, pe un tip îl apucă o durere cumplită
    la testiculul stâng. Caută înnebunit să ajungă la
    un medic şi vede pe o uşă o plăcuţă pe care scria
    Dr. Ionescu. Bate la uşă, apare un tip în cămaşă
    de noapte. Suferindul îi zice:
    – Domnule doctor, vă rog, ajutaţi-mă!
    Mă doare îngrozitor testiculul stâng.
    – Dragă, nu pot să te ajut. Eu sunt doctor în drept.
    – Măi să fie, unde s-a ajuns şi cu specializarea asta!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

