Nucile: 10 cele mai importante beneficii

equilibrium

Câteva nuci sunt de departe o alternativă mult mai bună pentru biscuiţi, covrigei sau sticksuri pentru ronţăitul dintre mese. Sunt mult mai hrănitoare, energizante şi ne protejează sănătatea în multiple feluri. De foarte multe ori, alimentele simple sunt şi cele mai bune. Acesta este cu siguranţă cazul nucilor în care natura a pus un pachet aproape perfect de proteine (15 g/ 100 g), grăsimi sănătoase (60 g), fibre (2,4 g), antioxidanţi, precum şi multe vitamine (A, B, C, E şi P) şi minerale (sodiu, potasiu, calciu, magneziu, clor, fosfor, sulf, fier, cupru, zinc şi iod). Dintre cele mai cunoscute proprietăţi ale acestor fructe, cea mai populară este aceea avută asupra funcţiilor cerebrale. De altfel, chiar forma miezului i-a făcut pe oameni, încă din Antichitate, să declare nucile alimentele creierului. Observaţiile empirice au fost demonstrate apoi prin studii ştiinţifice care au confirmat efectul benefic al nucilor în ceea ce priveşte eliminarea…

Vezi articol original 291 de cuvinte mai mult

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s