Sunt un om fericit…sau ce înseamnă pentru mine fericirea

Inna

fluturasÎn fiecare dimineață când deschid ochișorii, desenez și un zâmbet pe buze. Da, neapărat trebuie să zâmbesc pentru că sunt un om fericit.

Fericirea e pe gratis și o pot consuma cât doresc și când doresc. Vă sfătui și pe voi să gustați din bunul gust al fericirii, nu vă jenați. Eu am prins firul fericirii și acum le am pe toate.

Sunt fericită pentru că fiecare dimineață dăruită de Cel de Sus este un nou început, o nouă șansă să obții ceea ce-ți dorești.

Sunt fericită, pentru că am alături părinți grijulii care mă susțin oricând.

Sunt fericită, pentru că am 3 surori care mă iubesc și mă cuprind de câte ori ne vedem. Pentru că am un frate bravo, care mă respectă mult.

Sunt fericită, deoarece am prieteni care mă acceptă așa cum sunt.

Sunt fericită, pentru că sunt un om optimist și în orice lucru găsesc partea pozitivă.

Vezi articol original 31 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

