Draga cancer, iti multumesc!

Lupii Daciei

Hai sa aniversez azi un mare moment de sinceritate. Acum trei ani am trait o experienta pe care vreau sa v-o impartasesc astazi.

Povestea incepe cu si mai multi ani inainte, in copilarie, cand mergeam la mare cu parintii si stateam ore in sir la soare, desi nu imi placea asta deloc. Am pielea foarte alba si delicata, soarele ma ardea imediat, nu ma bronzam, ci ma inroseam dureros, desi mama avea grija sa ma scalde in cele mai eficiente creme de plaja de nu stiu cate ori pe zi. Pe vremea aia se credea ca e foarte sanatos sa tii copilul la plaja, ca se fixeaza calciul, iar eu avand carente de calciu, nu-mi invinuiesc parintii in niciun fel ca faceau ce facea toata lumea si credeau ce auzeau, neavand acces la informatii ca in prezent.

Aveam vreo 29 de ani si ma dusesem la un control O.R.L. Doamna…

Vezi articol original 2.705 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

