Confesiunile unui Doctor care s-a Vindecat de Cancer cu Ulei de Canepa

Exista remedii naturale si exista minuni….

Lupii Daciei

„Nu am fumat niciodata nici macar o tigara si sunt impotriva consumului tuturor drogurilor. Medicina clasica este chemarea mea. Cu toate acestea, atunci cand m-am confruntat cu acest cancer pulmonar, am incercat totul „, spune doctorul. El pretinde ca s-a vindecat cu ulei de canepa.

La varsta de 50 de ani, medicul din Serbia a fost depistat cu cancer pulmonar prezentand metastaze la ganglionii limfatici . Era practic la etapa a doua din trei. In acel moment al aflarii ingrozitoarei vesti,el a inceput sa foloseasca ulei de canepa. In urma a ceea ce i s-a intamplat, pana nu a experimentat pe corpul lui efectele miraculoase, nu era de acord cu aceste proceduri. Insa acum el sprijina pe deplin posibilitatea de a legaliza canepa in scopuri medicale.

„Colegii mei au facut totul pentru a ma ajuta. Diagnosticul si biopsia au fost efectuate in termen de sapte zile. Dupa socul initial…

Vezi articol original 274 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

