10 SECRETE MINORE CU EFECTE MAJORE PENTRU SANATATE

 

zambetIn cele ce urmeaza iti voi dezvalui zece secrete minore cu efecte majore asupra sanatatii tale.

  • 1.Foloseste cat mai des ata dentara pentru indepartarea resturilor alimentare si a placii bacteriene din spatiile interdentare mai greu accesibile periutei dentare, evitand mirosul neplacut al gurii, formarea cariilor dentare si complicatiilor acestora, locale sau generale, bolile cardiovasculare fiind una dintre ele ca si nasterile premature. Complicatiile generale apar ca urmare a intrarii in fluxul sangvin a bacteriilor cantonate in placa bacteriana si in tartrul dentar rezultat din mineralizarea acesteia.
  • 2.Mananca la 2-3 ore, adica trei mese principale si doua gustari, evitand infometarea si aportul bomba de la sfarsitul zilei cu solicitarea sistemului digestiv si depunerea excesului sub forma de depozite lipidice si cresterea in greutate. Mananca cand iti este foame si consuma ceea ce iti cere organismul, caci aceea ii lipseste.
  • 3.Bea cafeaua acasa, evitand cafetariile si ispitele lor dulci. Nu uita de paharul de apa care sa compenseze deshidratarea produsa de cafea.
  • 4.Foloseste un pedometru care sa te motiveze sa faci mai multa miscare. Copii si nu numai iubesc aceste mecanisme si vei vedea ca vei fi ispitit la tot mai multi pasi.
  • 5.Pune-ti echipamentul de sport la vedere ca sa-ti amintesti sa-l folosesti zilnic. Miscarea este benefica sanatatii, ajuta la oxigenarea creierului, inlatura depresia, da o stare de bine, asa ca fa zilnic cele 30′ de miscare.
  • 6.Fa exercitiile Kegel de intarire a musculaturii sfincterelor, pentru a evita incontinenta urinara de care sufera 1/4 din femeile peste 18 ani si pentru a-ti creste calitatea vietii sexuale.
  • 7.Complimenteaza-te pentru aspectul sau activitatea desfasurata, concentrandu-te pe calitati si realizari, zambeste si fa cel putin 3 complimente persoanelor cu care te intalnesti. Vei primi cel putin un zambet sau poate chiar mai mult si ziua iti va fi mai frumoasa.
  • 8.Verifica nivelul vitaminei D la analizele anuale, aceasta fiind implicata in prevenirea osteoporozei, cancerului, depresiei si bolii Alzheimer.
  • 9.Mananca hrana cat mai vie, cat mai putin procesata, legume si fructe proaspete, lapte, cereale si nu sari peste micul dejun, care ar trebui sa fie cea mai importanta masa a zilei.
  • 10. Asculta muzica clasica la cina! Imbie la relaxare si la un ritm lent de ingurgitare, favorizand digestia si pregatind organismul pentru somn.
Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s