ZAMBETUL ESTE FEREASTRA SUFLETULUI

Congres X SSER 2013 004Zambetul este fereastra sufletului si desi poate dura doar o clipa, uneori lasa amintiri de neuitat.

Zilele acestea am invatat de la stomatologi de renume international, cu o vasta experienta, cum sa fac mai bine ceea ce-mi place atat de mult:

   „sa redau oamenilor bucuria de a zambi”

Am invatat ca e normal sa gresesti, asa inveti!

   „Important e nu sa nu gresim, ci sa nu repetam greseala si sa invatam din greselile noastre”           dr. Ervin Weiss

Am invatat ca orice schimbare este benefica si uneori trebuie inceput cu atitudinea noastra fata de pacienti: sa-i ascultam, sa-i intelegem, sa le oferim ceea ce-si doresc si sa le explicam pe intelesul lor ceea ce este cel mai bine pentru sanatatea si aspectul lor estetic dento-facial. Am apreciat in mod deosebit prezentarile dr. Marius Steigmann  Germania, dr. Jordi Gargallo Spania, dr. Ervin Weiss Israel, dr. Jurgen Wahlmann Germania, dr. David Cottrell SUA. Felicitari si organizatorilor, Societatea de  Stomatologie  Estetica din Romania, care au organizat cel de-al X-lea Congres International de Stomatologie Estetica si gazdelor de la hotelul JW MARRIOTT.

6 comentarii la “ZAMBETUL ESTE FEREASTRA SUFLETULUI

  1. Lucy, felicitari! Nu stiu daca ti-am mai spus, dar si pe mine m-a convins denstistul meu cat de important este aspectul si sanatatea dintilor! Asa am inceput un proces de infrumusetare: 4 extractii, plombe, rezolvarea cariilor, aparat dentar (proces destul de dureros si umflacios :-))!

    Apreciază

    • Tratamentul ortodontic este o decizie greu de luat, insa inteleapta. Vei vedea mai tarziu beneficile, iar timpul trece repede si rezultatele raman 😉
      Ma bucur ca ai gasit un medic care sa-ti inspire incredere si care sa te ajute sa dobandesti ceea ce-ti doresti.

      Apreciază

Lasă un răspuns

