CASTIGA UN CARD CADOU 1

services_banner2 

Start concurs pentru castigarea cardului cadou de Paste.

Iata si prima intrebare, la care te invit sa raspunzi !

1. Cand si de ce mergi  sau ar trebui sa mergi la dentist ?

Raspunde la aceasta intrebare si la urmatoarele trei din zilele urmatoare si poti intra in competitia pentru cardul cadou de Paste, constand in servicii stomatologice in valoare de 500ron.

19 comentarii la “CASTIGA UN CARD CADOU 1

  1. Sunt curioasa cat de multe „stiu” despre, cat de multe informatii am acumulat in ani …si raspund fara sa citesc articolele- sunt curioasa ce va iesi.

    Apreciază

      • Multumesc. Da este un test foarte fain pentru mine. Si spun asta deoarece chiar am probleme cu dantura mai exact…toata este „imbracata” si nu are un aspect de…portelan. Problemele au fost si de la mine dar si de la medicii care inainte de ’89 nu aveau aparatura si materialele din ziua de azi- la chestia cu spalatul pe dinti am raspuns asa cum fac eu :)))))
        Iti multumesc pentru sansa de a participa la un asa test-concurs.

        Apreciază

  2. Fiecare persoana ar trebui sa mearga la dentist pentru ca a preveni este mai usor decat a trata si ca periajul dentar si igiena oro-dentara ne pot feri de multe neplaceri si suferinte.
    Este recomandat a merge periodic la stomatolog si binenteles cand
    avem dureri 🙂

    Apreciază

  3. Am două răspunsuri:
    Când merg:
    – de câte ori am o floare frumoasă sau o prăjitură f.f. bună, pentru d-na doctor, fiindcă-mi este nespus de dragă, dar atunci nici nu îndrăznesc să deschid gura, chiar dacă am vreo problemă!!!!!
    Când ar trebui să merg:
    -periodic, pentru control aşa cum imi recomandă medicul stomatolog în funcţie de ceea ce constată, IAR ÎN CAZUL UNEI PERFECTE STĂRI DE BINE, MUSAI DE DOUĂ ORI PE AN..

    Apreciază

    • Ca sa castigi CARDULCADOU constand in servicii stomatologice in valoare de 500RON, trebuie sa raspunzi corect la intrebarile pe care am sa le postez in zilele urmatoare. Aceasta este prima din cele patru intrebari.

      Apreciază

Lasă un răspuns

