CUM ARATA DENTISTUL IDEAL ?

consultatieAm incercat de fiecare data sa rezolv problemele care au adus pacientii pe scaunul meu stomatologic, cat mai repede si cat mai putin stresant. Periodic eu insumi sunt pacient si in functie de ceea ce imi place sau nu, incerc sa fac experienta  tratamentului stomatologic cat mai placuta cu putinta. Explic ceea ce fac si motivez interventia, dand optiuni din care pacientul are de ales si incerc sa responsabilizez aratand complicatiile la care se expune in lipsa tratamentului.

Direct  in cadrul sedintelor de control periodic sau indirect prin articolele pe care le scriu, incerc sa informez si sa motivez pacientii pentru a avea o dantura frumoasa si sanatoasa.

Nu imi plac replicile „esti la dentist deci suferi”, „asta ti se intampla daca…”

A trecut vremea cand dintii se scoteau cu un cleste primitiv fara anestezie ca si vremea cand informatia era permisa sau accesibila numai unor categorii sociale. Nici eu nu cunosteam tehnica corecta a periajului dentar pana in facultate, cand am invatat la curs. Astazi din fericire exista internetul si posibilitatile de informare sunt mult mai mari.

Tu cum crezi ca ar trebui sa fie dentistul ideal?

Ce consideri hotarator in alegerea unui dentist si a unui cabinet stomatologic?

5 comentarii la “CUM ARATA DENTISTUL IDEAL ?

  1. Ma consider un om tare norocos pentru ca am cel mai bun medic stomatolog din lume! De alti medici nu am avut nevoie pana acum, nu stiu daca norocul ar fi fost acelasi.
    Este o doamna (prefer sexul frumos la acest capitol!), vorbeste pe ton normal, fara aere de vip, spune tot ce are de spus, prezinta variante, este organizata perfect in ceea ce priveste timpii de asteptare la usa cabinetului, are simtul umorului si ar mai fi o multime de motive. Si inca o calitate: lucreaza cu mana forte!

    Apreciază

Lasă un răspuns

