LIEBSTER AWARD

2premio-l (1)

Multumesc lui mirandaart pentru nominalizare si pentru aprecierile asupra blogului meu.

Regulile concursului:

1.Numeste si multumeste persoanei/blogului care ti-a acordat premiul.
2.Scrie unsprezece lucruri despre tine.
3.Raspunde la intrebarile adresate si formuleaza  noi intrebari pentru nominalizati.
4.Nominalizeaza noua bloguri pe care la admiri si au mai putin de doua sute de urmaritori.
5.Anunta nominalizarea pe paginile fiecarui blog

Despre mine in 11 puncte

  1. Sunt o persoana optimista.
  2.  Sunt o perfectionista, imi place sa fac bine ceea ce fac.
  3. Imi place sa redau oamenilor bucuria de a zambi.
  4. Sunt organizata.
  5. Imi place lumina si caldura soarelui, cerul senin si zgomotul valurilor care se sparg de tarm.
  6. Iubesc primavara cand totul reflecta triumful vietii asupra degradarii si a mortii.
  7. Imi place Beethoven si in special Simfonia a VII.
  8. Iubesc cafeaua aromata bauta intr-o atmosfera si o companie placuta.
  9. Iubesc oamenii si zambetul lor, mai ales cand e si contributia mea.
  10. Imi plac florile, parfumurile si culorile.
  11. Apreciez sinceritatea si detest prefacatoria si minciuna.

Raspunsurile mele la intrebarile  Mirandei:

  • 1. Pe ce membru al familiei iubiti cel mai mult? Dificil de raspuns…cred ca pe sora mea mai mica. 
  • 2. Actorul preferat? George Cloney
  • 3. V-ati putea uita la un film de mai multe ori? Si inca de multe ori 😉
  • 4. Va place Johnny Deppp? Ca actor, da.
  • 5. Cu ce culoare va asemanati? Imi place movul  inchis, de asemanat cred ca ma aseman cu auriul.
  • 6. Sunteti pasionat de ceva? De ceea ce fac si de scris.
  • 7. Practicati un sport? Nu, din pacate pentru mine.
  • 8. Ce semnifica pentru voi steaua? Succesul, calitatea, destinul…
  • 9. Unde credeti ca stau mortii ca sa ne vada? Cred ca au alte preocupari si nu-i mai intereseaza lumea pamanteana.
  • 10. Credeti in fantome? Nu, pentru ca inca n-am vazut decat filme cu fantome.
  • 11. Ati vrea sa fiti vampiri? Nu, prefer o cafea buna.

Intrebari pentru nominalizatii mei:

  1. Ce-ti place cel mai mult la tine?
  2. Ce iti place sa faci?
  3. Care este  melodia/cartea preferata?
  4. Cum iti doresti sa arate viata ta peste zece ani?
  5. Vacanta ideala?
  6. Ce tolerezi cel mai putin?
  7. Ce admiri cel mai mult la o persoana?
  8. Cum definesti fericirea?
  9. Care este filmul preferat?
  10. Care este modelul tau personal?
  11. Cand ai fost ultima oara la stomatolog? 😉

Nominalizarile mele sunt:

  1. http://anatolbasarab.wordpress.com
  2. http://zambetsisanatate.wordpress.com
  3. http://scrierisicuvinte.wordpress.com
  4. http://accesliber.wordpress.com
  5. http://cevisez.wordpress.com
  6. http://dentistcopii.ro
  7. http://zupernews.wordpress.com
  8. http://ancaszilagyi.wordpress.com
  9. http://calarasiunu.wordpress.com

                                                  Succes tuturor!

8 comentarii la “LIEBSTER AWARD

  1. Ce-ti place cel mai mult la tine?
    – Daruirea!
    Ce iti place sa faci?
    – WebDesing
    Care este melodia/cartea preferata?
    – melodia: For Whom the Bell tolls – Metalliica / cartea: Roata timpului
    Cum iti doresti sa arate viata ta peste zece ani?
    – Mai putin solicitanta (stresanta)
    Vacanta ideala?
    – Cu familia si prietenii la munte
    Ce tolerezi cel mai putin?
    – Hotia
    Ce admiri cel mai mult la o persoana?
    – Harnicia
    Cum definesti fericirea?
    – Sa ma joc sa o privesc pe fiica mea!
    Care este filmul preferat?
    – Mr. Nobody
    Care este modelul tau personal?
    – Bil Gates
    Cand ai fost ultima oara la stomatolog?
    – Cred ca acum 8 luni.

    Apreciază

  2. Corectitudinea si hotararea
    Documentarea, calatoria si distractia
    Nu pot enumera o singura carte sau melodie. Imi plac mai multe. Sunt adeptul genului muzical Pop si imi plac documentarele.
    Plina de activitati
    Cu familia in palma De Mallorca
    Nesimtirea si minciuna
    Cand simti ca esti implinit
    The Hangover
    Bill Gates
    Cu 2 saptamani in urma

    Apreciază

  3. 1. Hm, cam tot :)) În top ar fi ambiţia, atenţia la detalii şi unghiile
    2. Să scriu, să creez, să mă plimb, să iubesc, să îmbrăţişez, să citesc, să beau ceai, … plus multe altele
    3. Doar una? Dificilă alegere. Îmi plac mult cărţile poliţiste şi de suspans, dar nu numai. Să zicem Krucifix, de Serge Brussolo
    4. Îmi doresc să am mereu timp pentru persoanele la care ţin şi activităţile care îmi plac.
    5. Una cât mai activă, eventual cu vreme bună 😀 destinaţia nu contează aşa mult, dar pentru mine e important să fie un loc sigur, fără războaie, de exemplu.
    6. Glumele proaste, agresivitatea
    7. Calmul, optimismul, maturitatea, capacitatea de a şti să-i asculte şi să-i liniştească pe alţii
    8. Sunt atâtea citate frumoase despre fericire, dar uite că pe moment nu-mi vine nimic în minte. Pe scurt, înseamnă să ştii să apreciezi fiecare clipă frumoasă şi să o păstrezi în suflet 🙂
    9. Nu prea sunt cinefilă…dar un film care mi-a plăcut este La piel que habito, de Almodovar.
    10. Nu am unul singur, încerc să mă inspir de la mai mulţi oameni
    11. Anul trecut, în martie 😀

    Apreciază

    • Draga mea, trebuie sa scrii un articol ca cel spre care te-am trimis, unde sa raspunzi la intrebari, sa adresezi intrebari la randul tau celor pe care-i nominalizezi si sa nominalizezi noua bloguri cu mai putin de 200 de cititori. Ai regulamentul in introducerea articolului. 😉
      Astfel participi la concurs si audienta ta creste exponential cu nominalizarile primite. Succes!

      Apreciază

Lasă un răspuns

