NOMINALIZARI LIEBSTER AWARD

Liebster Award

2premio-l (1)

Am primit  o nominalizare pentru ”Liebster award – discover new blogs” de la  B de la The Rhythm of Heels.

Ii multumesc inca o data ca apreciaza ceea ce scriu si s-a gandit sa ma includa in cele noua nominalizari.

Asadar, regulile sunt urmatoarele :

  1. Numeste si multumeste persoanei/blogului care ti-a acordat premiul.
  2. Scrie unsprezece lucruri despre tine.
  3. Raspunde la intrebarile adresate si formuleaza un set nou de unsprezece intrebari pentru urmatorii nominalizati.
  4. Nominalizeaza noua bloguri pe care la admiri si au mai putin de doua sute de urmaritori.
  5. Anunta nominalizarea pe paginile fiecarui blog.

Unsprezece lucruri despre mine :

1.Sunt o persoana optimista si plina de energie.
2.Sunt organizata si dedicata in ceea ce fac.
3. Imi place sa redau oamenilor bucuria de a zambii, sa fac din stomatologie o arta.
4. Rezolv problemele si nu fug de ele, gasind o rezolvare in cele din urma.
5.Imi plac cazurile complicate de reabilitare orala, care-mi dau satisfactii majore la final.
6. Apreciez sinceritatea si urasc prefacatoria si minciuna pe care le recunosc imediat.
7. Nu am rabdare.
8. Sunt o perfectionista, vreau totul repede si bine.
9.Consider viata o scoala, unde mereu avem ceva de invatat, iar persoanele pe care le intalnim sunt menite sa ne invete cate o lectie de care avem nevoie pentru a evolua.
10.Iubesc natura, rasaritul si apusul soarelui, noptile instelate, aerul tare de munte, valurile care se sparg de tarm.
11. Iubesc oamenii si zambetul lor, primavara si florile.

Raspunsurile  la intrebarile puse de B: 

  • Care este citatul tau preferat?
  •  „La vita e bella
  • Ai vreun animal de companie?
  •  Am un ciobanesc german la ai mei la tara, pe care-l iubesc foarte mult.
  • Crezi in Dumnezeu ? Dar in reglie?
  •  Da. Oamenii fara credinta  mi se par goi.
  • Care zi a saptamanii e preferata ?
  •  Iubesc toate zilele date de la Dumnezeu, mai mult pe cele senine de vara, mai putin pe cele ploioase de toamna.
  • Crezi in dragoste la prima vedere? Ti s-a intamplat?
  •  Credin dragoste in general.
  • Exista coincidente sau fiecare lucru sa intampla cu un motiv?
  •  Exista si coincidente fericite si intamplari motivante.
  • Care ar fi job-ul tau de vis ?
  •  Sunt printre fericitii care fac deja ceea ce le place, cum si cand le place.
  • Care e filmul tau preferat, all time ?
  •  „Pe aripile vantului”
  • Daca ai putea alege in ce perioada sa te nasti, ce perioada/secol ai alege ?
  •  Cred ca am ales bine cand m-am nascut. Mi-ar place totusi sa calatoresc in timp.
  • In general, sarbatoresti Valentine`s Day si/sau Dragobetele ?
  •  Nu sarbatoresc evenimente  inventate. Dintre cele doua prefer Dragobetele, este al nostru 😉
  • Daca ai fi supererou, ce superputere ti-ar placea sa ai ?
  •  Sa pot vindeca orice boala.

Intrebarile mele pentru nominalizati:

  • 1. Care cuvant te caracterizeaza cel mai bine?
  • 2.Trei calitati ale tale?
  • 3.Cel mai mare defect al tau?
  • 4.Ce apreciaza prietenii la tine?
  • 5.Ce  te deranjeaza cel mai mult la oameni?
  • 6.Ce culoare consideri ca te caracterizeaza?
  • 7.Care este muzica/melodia ta preferata?
  • 8.Iubesti teatrul sau filmul? Care  este filmul/piesa preferat/a ?
  • 9.Ce anotimp preferi?
  • 10.Cum ti-ai imagina vacanta perfecta?
  • 11.Ce-ai face daca ai mai avea de trait o saptamana?

Nominalizarile mele:

  1. Anotimpurile Iubirii http://primpas.wordpress.com/
  2. Dan Ghenea http://danghenea.wordpress.com/
  3. Printesa Urbana http://printesaurbano.ro/
  4. Capitalism pe paine http://capitalismpepaine.wordpress.com/
  5. Artificiu http://artificiu.wordpress.com/
  6. Nelu Sabau http://nelusabau.wordpress.com
  7. Mishuk Dek http://melancolisme.wordpress.com/
  8. Albert Alexasport http://alexasport.wordpress.com/
  9. Comentator Amator http://comentatoramator.wordpress.com/

Imi pare rau ca nu pot nominaliza mai multi participanti, in semn de admiratie si pretuire.

                                                                                    Mult succes tuturor!

11 comentarii la “NOMINALIZARI LIEBSTER AWARD

  1. Pingback: Statistica lunară (15) Liebster Award | tudorvisanmiu

  2. Mulțumesc Lucy, pentru apreciere, pentru faptul că mă citești și întotdeauna ămi răspunzi prompt și pe limba mea la toate nedeumeririle mele de copil frustrat în ceea ce privește meseria ta dar… Cu riscul de a părea… PROST! Ce este ”Liebster Award”? Înțeleg că e un fel de premiere/apreciere a blogurilor micuțe ( cum e al meu!)…dar practic…ce e? trebuie să scriu 11 lucruri despre mine, să pun 9 întrebări… și să răspund la ale tale???

    Apreciază

    • Exact cum ai presupus! Ai regulamentul la inceputul articolului meu. Enumeri 11 lucruri despre tine, raspunzi la intrebarile mele si pui la randul tau 11 intrebari celor 9 nominalizati ai tai, pe care ii vei informa printr-un comentariu facut pe blogul lor. Astfel vizibilitatea ta creste si sansele la reusita! Succes!

      Apreciază

  3. Multumesc pentru nominalizare. Am si o nedumerire: de ce recomanzi blogul capitalism pe paine? contine multa, multa ura. Si, oricum, are peste 5000 de urmaritori (din pacate, zic eu)

    Apreciază

Lasă un răspuns

