CE NU VI SE SPUNE DESPRE ALBIRILE DENTARE…

intermediar

inainte incepere procedura

Albirea dentara, aceasta moda care a aparut in America si treptat a patruns si in Europa, a facut tot mai multi oameni sa-si doreasca dinti albi si stralucitori. Sunt convinsa ca si  tu iti doresti  dintii macar cu cateva tonuri mai albi.

Nu condamn si nu blamez pe nimeni, eu fiind prima din clinica unde lucram acum sapte ani, care mi-am facut o albire profesionala cu lampa aceea cu lumina albastra.Pe moment a fost incomod cu gura plina de rulouri,  departator de buze si  aspirator de saliva, sa nu pot raspunde comentariilor colegilor mei. Eu care vorbesc foarte mult, am fost tacuta pentru 45 de minute.

S-a meritat, efectul fiind spectaculos!

Chiar daca timp de doua zile dintii mi-au fost sensibili si uneori simteam ca ma fulgera cate o durere de parca as fi muscat din inghetata, durerea a trecut si efectul a ramas chiar si acum. Facusem albire cu gel in gutire cu doi ani inainte, efectul insa nu mi s-a parut atat de extraordinar si n-a rezistat in timp obiceiurilor mele vicioase: ceai, cafea, pepsi.

Ce nu se spune intotdeauna despre albirea dentara, sau daca  se spune, se uita repede?

Ca efectul este reversibil daca nu se respecta intocmai indicatiile imediat dupa procedura si pe termen lung.

Tocmai am revazut o pacienta cu albire dentara facuta acum patru ani, cu dintii mai albi decat ai unui alt pacient cu albire facuta in primavara, care nu a renuntat la fumat nici macar in primele zile dupa albire.

Ca persoanele cu hiperestezie pot avea o sensibilitate postoperatorie mai mare.

Uneori durerile pot fi atat de mari ca necesita analgezice si aplicari topice de produse fluorurate.

Ca nu e bine sa  exagerati cu albirea dentara, altfel dintii vor capata o translucenta nenaturala.

Am vazut o pacienta care-si facea albire in SUA in fiecare an. Nu doar ca dintii aratau nenatural, aveau  o translucenta inestetica si capatasera o sensibilitate  excesiva.

Ca utilizarea acasa, fara supraveghere medicala, a gelurilor concentrate, poate produce demineralizari ale smaltului si leziuni ale gingiei.

dupa albire profesionala

dupa albire profesionala

Deci ascultati cu atentie ce vi se spune, cereti indicatii si recomandari scrise  pe care sa le cititi acasa in liniste si sa le respectati.

Si „masura in toate”, deci nu exagerati cu albirea dentara!

Dintii albi si stralucitori sunt frumosi si  doriti de majoritatea oamenilor, dand un plus de tinerete, de  incredere, de luminozitate fetei. Asigurati-va ca veti beneficia de avantajele albirii dentare cu cat mai putine consecinte negative.

7 comentarii la “CE NU VI SE SPUNE DESPRE ALBIRILE DENTARE…

    • Sensibilitatea dentara post albire dentara profesionala, apare ca urmare a deshidratarii tesuturilor dentare si este reversibila in cateva ore, maxim 2 zile.
      Petele albe cretoase pot aparea pe dinti prin demineralizari ale smaltului din diferite cauze, iar cele lucioase pot fi defecte de structura ale tesuturilor dentare, insa acestea nu sunt sensibile la stimuli termici sau chimici.

      Apreciază

  1. Albirea am facut-o intr-un cabinet stomatologic si am platit pe ea 1000 de lei deci ar fi trebuit zic eu sa am parte de un rezultat mai indelungat.
    E drept ca am primit un kit de intretinere pentru acasa dar care nu face mare lucru.
    Multumesc frumos pentru raspuns si felicitari pentru blog si cat mai multe postari.
    O zi frumoasa.

    Apreciază

    • Rezultatele albirilor dentare profesionale ar trebui sa se mentina 3-5 ani, poate chiar mai mult in cazul persoanelor cu obiceiuri alimentare sanatoase. Poate fi incriminat gelul cu care s-a facut albirea, daca tu zici ca nu bei cafea, ceai, vin, si nu fumezi. Incearca pastele de dinti recomandate si foloseste chitul de intretinere. Poate reimprospata culoarea. Si poate data viitoare castigi aici o albire profesionala 😉

      Apreciază

  2. Cum putem prelungii efectele albirii dentare?
    Am facut albire in octombrie 2012 si dintii mei nu mai sunt la fel de albi ca atunci, e normal?Mentionez ca nu fumez, nu beau vin rosu, cafea sau cola..
    Ce pot face ca sa nu ajung iar la o nuanta alb-galbuie inestetica?
    Ce paste de dinti pentru albire recomanzi?

    Apreciază

    • Imi pare rau ca atat de repede ai pierdut ceea ce probabil iti doreai foarte mult. Depinde si de tipul de albire pe care l-ai facut, de gelul si concentratia acestuia cat si de lampa profesionala care s-a folosit. Repet a mia oara, nu mai cadeti prada ofertelor on-line de produse magice!
      Cat despre mentinerea timp indeliungat al efectului de albire, pe langa obiceiurile alimentare, periajul profesional si un dus bucal la stomatolog la patru-sase luni, folosirea pastelor de dinti cu efect de albire gen Opalescence, Blend-a-med 3D white, Yotuel, Blanx pot fi benefice.
      Iata si un site de unde le poti procura http://www.oralfarm.ro/category–pasta-de-dinti–488.html

      Apreciază

Lasă un răspuns

