CUM SCHIMBA DANTURA ZAMBETUL, ATITUDINEA, VIATA

 caz 2 initial caz2 finalImi amintesc cu placere de cazurile deosebite intalnite de-a lungul celor 16 ani de practica stomatologica. Parca ii vad intrand timid in cabinet, desi ar fi vrut sa fie oriunde, numai acolo nu! Zambeam politicos acestei imagini, rememorand amintiri in care pacient fiind tare as fi vrut sa am un doctor magician care sa rezolve totul  repede si fara durere.

Empatizez destul de usor cu pacientii mei si incerc sa le depasesc asteptarile, reusind de cele mai multe ori.

Multi vin la recomandarile calduroase ale altor pacienti, actuali prieteni, pentru ca odata tratamentul terminat, ne revedem periodic la controale si ajungem sa ne cunoastem destul de bine.

Recomandarea unui cunoscut da curaj pana la usa cabinetului, pentru ca odata intrat in cabinet ca sa revii la tratament trebuie sa ai incredere in doctorul pe mainile caruia te dai.

Am avut cazuri in care am reusit sa inving fobia de stomatolog si in cele din urma si fobia de durere.
Am reusit sa redau increderea in ei unor oameni care refuzau sa zambeasca sau sa socializeze din pricina problemelor dentare. Am auzit de mai multe ori acel <oau!!> provocat de surpriza placuta facuta de imaginea din oglinda.

Si ma credeti sau nu, a fost cea mai mare satisfactie!

Am simtit de fiecare data, ca cei sase ani de facultate si trei de specializare, ca si numeroasele ore de studiu si cursuri postuniversitare, deloc ieftine, au fost o alegere si o investitie buna. M-am felicitat de fiecare data ca n-am facut medicina generala si m-am facut dentist, spre dezamagirea tatalui meu.

Ca stomatolog am posibilitatea sa ajut oamenii si sa calmez durerea ca si un doctor dar si sa fauresc zambete ce pot schimba viata uneori.

Va las sa decideti singuri, privind cateva fotografii ale unor cazuri de restaurare estetica a zambetului ce a schimbat atitudinea si viata unor pacienti dragi.

caz 1 initial caz1 final

7 comentarii la “CUM SCHIMBA DANTURA ZAMBETUL, ATITUDINEA, VIATA

Lasă un răspuns

